субота, 23. новембар 2013.

Podsetnik


Pomislim da sam došla do nekog otkrića, pa vidim da nisam. Pomislim da sam shvatila nešto, pa vidim da nisam. Pomislim da sam naučila nešto, pa vidim da nisam. Pomislim da umem nepogrešivo da procenim, pa vidim da ne umem. Pomislim da sam se ustabilila, pa vidim da nisam. Pomislim da sam dostigla granicu, pa vidim da nisam. Pomislim da sam jaka, pa vidim da nisam.
Pomislim da sam stigla negde, pa vidim da nisam, da imam još mnogo da koračam. Da imam još mnogo da postignem. Da imam još mnogo da saznam. Da mi moja saznanja otkrivaju moja neznanja. Da imam još mnogo da se čeličim. Da imam još mnogo da oplačem. Da imam još mnogo da proslavim. Da imam još mnogo granica da pomerim. Da moram još mnogo toga da ponesem. Da moram još mnogo toga da podnesem.
Ovo pišem sebi, kao podsetnik, kad se u neki od zidova zakucam.

Нема коментара:

Постави коментар